Welcome to our Assam Seba Blog. Click Here!

ফেচবুকৰ ইতিহাস History of Facebook ফেচবুকৰ ভাল আৰু বেয়া দিশ

ফেচবুকৰ ইতিহাস History of Facebook ফেচবুকৰ ভাল আৰু বেয়া দিশ

ফেচবুকৰ ইতিহাস  – History of Facebook – Wikipedia Assamese

ফেচবুকৰ ইতিহাস History of Facebook ফেচবুকৰ ভাল আৰু বেয়া দিশ

History of Facebook
: ফেচবুক হৈছে এনে এটা নাম যি পৃথিৱীত এনে কোনো নাথাকিব যিয়ে ইয়াৰ নাম শুনা নাই আৰু ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰা নাই। ফেচবুক হৈছে আটাইতকৈ বিখ্যাত আৰু বিখ্যাত ছচিয়েল নেটৱৰ্কিং ছাইট। যাৰ জৰিয়তে মানুহে পৃথিৱীৰ যিকোনো স্থানত বহিব পাৰে আৰু ইজনে সিজনৰ সৈতে সম্পৰ্ক কৰিব পাৰে। ফেচবুকৰ জৰিয়তে, আমি আমাৰ পুৰণি, নতুন বন্ধুসকলৰ সৈতে সংযোগ কৰিব পাৰোঁ আৰু তেওঁলোকৰ সৈতে আমাৰ মতামত ভাগ বতৰা কৰিব পাৰোঁ। ফেচবুকে আপোনাৰ ফটো আৰু ভিডিঅ’বোৰ মানুহক জনসাধাৰণলৈ জনাব পাৰে। একে সময়তে, ফেচবুক এতিয়া মানুহক সংযোগ কৰাৰ আটাইতকৈ সস্তা আৰু সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ উপায় হৈ পৰিছে।

  1. ফেচবুকৰ ইতিহাস  – History of Facebook – Wikipedia Assamese
  2. ফেচবুকৰ ইতিহাস History of Facebook – Wikipedia Assamese
  3. ফেচবুকৰ ভাল আৰু বেয়া দিশ – What are the Positive and Negative effects of using Facebook
  4. Positive Effects: ফেচবুকৰ ভাল দিশ
  5. Negative Effects: ফেচবুকৰ বেয়া দিশ

যিহেতু মানুহৰ জ্ঞান আৰু মানুহৰ সামাজিক স্থান আছে, সংখ্যা বাঢ়ি আছে। একেদৰে, ফেচবুকেও পৰিৱৰ্তন কৰা আৰম্ভ কৰিছে। ফেচবুকত বহুতো আপডেট আছে। যাতে যিকোনো লোকে ফেচবুকত তেওঁলোকৰ জ্ঞান ভাগ বতৰা কৰিব পাৰে, যেনে নিয়োগ, বাতৰি, শ্বপিং ধাৰণা, শিল্প, ৰন্ধন আৰু ভিডিঅ’ ইত্যাদি। ইয়াৰ উপৰিও, ফেচবুকত বাতৰি অত্যাধিক চলি আছে, যি প্ৰতিটো শেহতীয়া বাতৰি প্ৰথমে মানুহৰ ওচৰলৈ গৈ আছে। যাতে মানুহে ফোনত মনোৰঞ্জনৰ লগতে জ্ঞান আৰু দিন-দিনৰ তথ্য লাভ কৰিছে।

ফেচবুকৰ ইতিহাস History of Facebook – Wikipedia Assamese

এতিয়া আপুনি জানে ফেচবুক কি আৰু মানুহে ইমান বৃহৎ সংখ্যাত ইয়াৰ সৈতে কিয় জড়িত। এতিয়া ফেচবুকHistory of Facebook ৰ বিষয়ে কথা পাতোঁ আহক। ফেচবুকৰ প্ৰতিষ্ঠাপক মাৰ্ক ইলিয়ট হৈছে জুকাৰবার্গ। জুকাৰবার্গৰ জন্ম ১৯৮৪ চনৰ ১৪ মে তাৰিখত আমেৰিকা যুক্তৰাষ্ট্ৰৰ নিউয়ৰ্কত হৈছিল। জুকাৰবার্গে ফেচবুক নামৰ এটা নেটৱৰ্কিং ছাইট সৃষ্টি কৰিছিল, যি তেওঁৰ শিক্ষা হৱাৰ্ড বিশ্ববিদ্যালয়ৰ পৰা লৈছিল। আহক যে জুকাৰবার্গ ফেচবুকৰ মুখ্য প্ৰতিষ্ঠাপক আৰু লগতে বিশ্বৰ অন্যতম কনিষ্ঠ কোটিপতি। ২০২০ চনৰ জানুৱাৰী অনুসৰি, জুকাৰবার্গৰ উপাৰ্জন ৮০.৭ বিলিয়ন ডলাৰ।

এতিয়াও আপুনি জানে ফেচবুক কি। ফেচবুকৰ ইতিহাস কি? ফেচবুকৰ প্ৰতিষ্ঠাপক কোন আৰু তেওঁৰ উপাৰ্জন কি? এতিয়া, যদি আপুনি এতিয়াও ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰা নাই আৰু আপুনি ও মনলৈ আহিছে যে আপুনি ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰিব বিচাৰে, আজি আমি আপোনাক কওঁ কেনেকৈ ফেচবুকত একাউণ্ট সৃষ্টি কৰিব লাগে আৰু ফেচবুক কেনেদৰে ব্যৱহাৰ কৰিব লাগে।

ফেচবুকত কেনেকৈ একাউণ্ট সৃষ্টি কৰিব – WIkipedia Assamese

যদি আপুনি এতিয়াও ফেচবুকত একাউণ্ট সৃষ্টি কৰা নাই, আপুনি ফেচবুকত আপোনাৰ একাউণ্ট সৃষ্টি কৰিব পাৰে আৰু তলৰ দুটা উপায়ৰ জৰিয়তে আপোনাৰ বন্ধুবৰ্গৰ সৈতে সংযোগ কৰিব পাৰে।

1. ম’বাইল এপ্পৰ জৰিয়তে…..

ফেচবুকত একাউণ্ট এটা সৃষ্টি কৰিবলৈ, আপুনি আপোনাৰ ম’বাইল প্লে ষ্টোৰলৈ গৈ আৰু ফেচবুক বিচাৰি ফেচবুক এপ্পটো বিচাৰি পাব। ইয়াত কওঁ যে ফেচবুকৰ দ্বাৰা দুটা সংস্কৰণ প্ৰদান কৰা হৈছে, য’ত এটা মুখ্য ফেচবুক এপ আৰু আন এটা ফেচবুক লাইট আছে। আপুনি হয় এপ্প ডাউনলোড কৰিব পাৰে আৰু ফেচবুকত আপোনাৰ একাউণ্ট সৃষ্টি কৰিব পাৰে।

2. ফেচবুকৰ অফিচিয়েল ৱেবছাইটৰ জৰিয়তে…..

যদি আপুনি কম্পিউটাৰৰ পৰা আপোনাৰ ফেচবুক একাউণ্ট সৃষ্টি কৰিব বিচাৰে, আপুনি ইয়াৰ জৰিয়তে আপোনাৰ একাউণ্ট সৃষ্টি কৰিব পাৰে। তাৰ বাবে আপুনি ফেচবুক ৱেবছাইটলৈ যাব লাগিব আৰু ছাইন আপ কৰিব লাগিব আৰু এটা নতুন একাউণ্ট সৃষ্টি কৰিব লাগিব। তাৰ বাবে আপুনি এই লিংকত ক্লিক কৰি ফেচবুক ৱেবছাইটত এটা একাউণ্ট সৃষ্টি কৰিব পাৰে। …. https://www.facebook.com/

ফেচবুকৰ ভাল আৰু বেয়া দিশ – What are the Positive and Negative effects of using Facebook

ছচিয়েল মিডিয়াৰ পৃথিৱী হৈছে এক domain যি ঘণ্টাৰ ভিতৰত সম্প্ৰসাৰিত হোৱা দেখা গৈছে। এটা সৰ্ববৃহৎ ছচিয়েল মিডিয়া প্লেটফৰ্ম যিয়ে ব্যৱহাৰকাৰীসকলক ২ বিলিয়নতকৈ অধিক জনাইছে যিটো এক আচৰিত চিত্ৰ। এনে ধৰণৰ বিস্তৃত প্ৰভাৱ থকা এটা ঘটনাই ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ এক বিস্তৃত প্ৰভাৱত মানুহক প্ৰভাৱিত কৰিবলৈ বাৰ্তা বদ্ধ। ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ প্ৰভাৱ হৈছে বৌদ্ধিক বৃত্তৰ চাৰিওফালে এক মুখ্যতঃ বিতৰ্ক বিষয়। ই মানুহে কেৱল জনা লোকসকলৰ সৈতে প্ৰতিক্ৰিয়া প্ৰকাশ নকৰে কিন্তু ইণ্টাৰনেটত এটা ক্লিকেৰে সমগ্ৰ বিশ্বক সংযোগ কৰাৰ ধৰণ সলনি কৰিছে। এই ব্লগে ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ ইতিবাচক আৰু নেতিবাচক প্ৰভাৱৰ ওপৰত প্ৰতিফলিত কৰে:

Positive Effects: ফেচবুকৰ ভাল দিশ

  1. অভিব্যক্তিবাদ আৰু ব্যক্তিত্ব
    ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ ইতিবাচক আৰু ঋণাত্মক প্ৰভাৱ কি
    ফেচবুকে সৃষ্টি কৰা আটাইতকৈ ডাঙৰ সুবিধা হৈছে এজন ব্যক্তিয়ে নিজকে প্ৰকাশ কৰাৰ ক্ষমতা। প্ৰজন্মধৰি, জনসাধাৰণৰ কণ্ঠস্বৰ কৰ্তৃপক্ষ আৰু উচ্চ মানৱসকলে দমন কৰিছিল যিয়ে এজন ব্যক্তিৰ নিজৰ স্বকীয়তা লালন কৰাৰ বাবে সামান্য স্থান এৰি ছিল। ফেচবুক এটা প্ৰকাশ কিয়নো ই যিকোনো ব্যক্তিৰ মতামত স্বৰ আৰু নিজকে প্ৰকাশ কৰিবলৈ এটা মঞ্চ প্ৰদান কৰে।
  2. সংযোগ
    ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ ইতিবাচক আৰু ঋণাত্মক প্ৰভাৱ কি
    ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ আটাইতকৈ স্পষ্ট লাভালাভ হৈছে স্পষ্ট সংযোগ ব্যৱহাৰকাৰীসকলে প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰে। ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ প্ৰভাৱ ক ইতিবাচক ধৰণে পুঁজি কৰিব পাৰি কিয়নো সমগ্ৰ বিশ্ব এতিয়া সংযোজিত হৈ আছে আৰু মানুহে সম্পৰ্ক যথেষ্ট সহজে স্থাপন কৰিব পাৰে। আনকি যদি দুজন বন্ধু হাজাৰ মাইল দূৰত থাকে তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ সম্পৰ্ক বজাই ৰাখিব পাৰে।
  3. ব্যৱসায়
    ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ ইতিবাচক আৰু ঋণাত্মক প্ৰভাৱ কি
    আপুনি হয়তো লক্ষ্য কৰিছে যে পৰম্পৰাগত তুলনাত ডিজিটেল মাৰ্কেটিং এতিয়া আগবাৰ্ষত আছে। যিহেতু অধিক মানুহে সামাজিক মাধ্যমত সময় অতিবাহিত কৰে, কোম্পানীবোৰে তেওঁলোকৰ ব্যৱসায়ক প্ৰচাৰ কৰাৰ এই সুযোগৰ ওপৰত পুঁজি কৰি আছে। বিজ্ঞাপন স্থাপন এজন ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে বিৰক্তিকৰ হ’ব পাৰে, অৱশ্যে ব্যৱসায়ৰ লেন্সৰ পৰা ই ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ এক অনন্য প্ৰভাৱ।

Negative Effects: ফেচবুকৰ বেয়া দিশ

  1. চাইবাৰ অপৰাধ
    চাইবাৰ চাইবাৰৰ ক্ষেত্ৰত ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ প্ৰভাৱ ওপৰলৈ যায়। চাইবাৰ চাইবাৰৰ উত্থান ইয়াৰ সৰ্বোচ্চ স্থানলৈ আহিছে য’ত কেলেংকাৰী, চাইবাৰবুলিং আৰু ক্যাটফিচিং যথেষ্ট সচৰাচৰ। যদিও ফেচবুকে ইয়াৰ নিয়ম আৰু নিয়মাৱলী কঠোৰ কৰিছে, তথাপিও এইটো এক জটিলতা যাৰ ফলত প্ৰায়ে ধ্বংসাত্মক পৰিণাম হয়।
  2. গোপনীয়তা
    ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ ইতিবাচক আৰু ঋণাত্মক প্ৰভাৱ কি
    গোপনীয়তা এক বৃহৎ উদ্বেগ আৰু আনকি ফেচবুকৰ প্ৰতিষ্ঠাপক মাৰ্ক জাকাৰবাৰ্গেও এই ভাবুকি মুকলি কৰে। প্ৰায় ৮৭ নিযুত ব্যৱহাৰকাৰীৰ তথ্য উন্মুক্ত কৰা বিখ্যাত কেমব্ৰিজ এনালিটিকা কেলেংকাৰীটো ব্যৱহাৰকাৰীৰ তথ্যবিপদাশংকাৰ প্ৰথম ইঙ্গিতবোৰৰ ভিতৰত এটা আছিল। গোটেই কেলেংকাৰীৰ বাবে ফেচবুকৰ বিৰুদ্ধে কেইবাখমান গোচৰ ৰুজু কৰা হৈছিল।
  3. এটা মুখ্য বিভ্ৰান্তি
    আমাৰ দৈনিক জীৱনৰ ক্ষেত্ৰত ফেচবুক এটা ডাঙৰ বিভ্ৰান্তি। এজন ছচিয়েল মিডিয়া আসক্তজনে প্ৰায়ে দিনত একাধিকবাৰ ফেচবুক পৰীক্ষা কৰাৰ আগ্ৰহ পায়। ইয়াৰ ফলত অলসতা আৰু সময়ৰ অপচয় হয়। ব্যক্তিগত স্তৰত, ইয়াক নিয়ন্ত্ৰণ কৰিব পাৰি কিন্তু সকলো লোকে ফেচবুক ব্যৱহাৰ হ্ৰাস কৰাৰ আগ্ৰহ নিয়ন্ত্ৰণ কৰিব নোৱাৰি।

ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ প্ৰভাৱৰ নেতিবাচক আৰু ইতিবাচক প্ৰভাৱ আছে। ইতিবাচক প্ৰভাৱবোৰ ঋণাত্মকবোৰতকৈ অধিক নে ইয়াৰ বিপৰীতে তাৰ ওপৰত কোনো সংক্ষিপ্ত উত্তৰ নাই। এইসকলো আপোনাৰ অভিজ্ঞতা ফেচবুক ব্যৱহাৰ কৰাৰ কি প্ৰভাৱৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে।

Content Creator, Graphic Designer, UI / UX Designer

Post a Comment